woensdag 1 juni 2022
Foutmelding "referentiecode onbekend"
Foutmelding bij activeren digitale sleutel - "referentiecode is onbekend"
Situatie: Activeren van digitale sleutel lukt niet vanwege foutmelding dat de digitale code onbekend is: foutmelding "referentiecode is onbekend" of "registratiecode is niet geldig".
Oorzaak: De registratiecode die u gebruikt is niet meer geldig. Vaak wordt dit veroorzaakt omdat men u één of meerdere nieuwe codes heeft opgestuurd. Alleen de laatst opgestuurde activatiecode is geldig.
Oplossing: Vraag uw beheerder om een nieuwe activatiecode op te sturen
Oplossingen voor uw organisatie (afhankelijk van afspraken over Telelock sleutelbeheer)
1. Telelock uitgifte van digitale sleutels door een steunpunt of wijkserviceteam van uw organisatie
Vraag uw contactpersoon voor Telelock om u een nieuwe digitale sleutel te sturen. Dit is meestal een wijkserviceteam, of een servicedesk voor telefonie of ICT. Zie vervolgens instructies op deze website voor installatie van uw nieuwe sleutel.
2. Telelock uitgifte van digitale sleutels door uw zelfsturend wijkteam.
Vraag het contactpersoon uit uw wijkteam om u een nieuwe digitale sleutel te sturen. Zie vervolgens instructies op deze website voor installatie van uw nieuwe sleutel.
3. Telelock uitgifte van digitale sleutels door Telelock klantenservice
Uw organisatie heeft een service overeenkomst met Telelock afgesloten. Indien het beheer van digitale sleutels voor uw organisatie wordt uitgevoerd door Telelock kunt u een nieuwe registratiecode aanvragen via dit aanvraagformulier. Zie vervolgens instructies op deze website voor installatie van uw nieuwe sleutel.