vrijdag 1 april 2022
Situatie U heeft een nieuwe Telefoon
Nieuwe telefoon = nieuwe sleutel
Wanneer u een nieuwe telefoon krijgt vervalt uit veiligheidsoverwegingen ook de digitale sleutel van Telelock die op uw oude telefoon stond.
Wat moet u doen?
- Een nieuwe registratiecode aanvragen
- Uw digitale sleutelbos opnieuw activeren
Wat heeft u daarvoor nodig?
- De Toegang App. Deze staat al op uw telefoon van het werk of kunt u opnieuw downloaden.
- Een nieuwe registratiecode
- Uw wachtwoord wat u de vorige keer heeft gebruikt. Wachtwoord vergeten? Geen probleem; vraag een nieuwe wachtwoord aan.
Er zijn twee manieren om een nieuwe code aan te vragen.
Situatie A - Uw organisatie doet zelf beheer van Telelock
Neem contact op met uw contactpersoon voor Telelock van uw organisatie en vraag deze een nieuwe digtiale sleutel uit te geven. Dat is in de meeste gevallen een wijkserviceteam of een collega uit uw wijkteam. De instructies voor uw beheerder zijn te vinden op deze website.
Situatie B - Uw organisatie heeft beheer uitbesteed aan Telelock
Via de website van Telelock kunt u een nieuwe registratiecode aanvragen. Vervolgens ontvangt u een email van sleuteluitgifte@mijntelelock.nl met een nieuwe registratiecode.
Via deze website kunt u direct een nieuwe registratiecode bij Telelock aanvragen.