Foutmelding bij activeren digitale sleutel: "Login failed"
Foutmelding bij activeren digitale sleutel - "Login Failed"
Situatie: Activeren van digitale sleutel lukt niet vanwege foutmelding "loging failed" na invoeren van uw wachtwoord tijdens de installatie.
Oorzaak: U heeft eerder gebruik gemaakt van de Telelock App, bijvoorbeeld op uw vorige telefoon, en toen een wachtwoord gekozen. Als u een nieuwe sleutel activeert, moet u hetzelfde wachtwoord gebruiken om op uw nieuwe digitale sleutel te activeren.
Oplossing 1: U weet uw wachtwoord nog: Doorloop opnieuw het installatieproces door op de link in uw email te klikken. Als u om een wachtwoord wordt gevraagd, voer dan het wachtwoord in dat u eerder heeft gebruikt.
Oplossing 2: U weet uw wachtwoord niet meer: vraag dan een nieuw wachtwoord aan op de website mijntelelock.nl. Zie ook de instructies. Als u uw wachtwoord heeft verandert, doorloop dan opnieuw het installatieproces.
Eerste hulp bij alle foutmeldingen tijdens activeren digitale sleutel
Ondersteuning voor zorgmedewerkers
Bij activeren van digitale sleutels hebben we te maken met verschillende situaties. Met vaste medewerkers en flexmedewerkers. Met eerste gebruik van Telelock of activeren van een sleutel bij het krijgen van een nieuwe telefoon. Met organisaties waar de app centraal ter beschikking wordt gesteld en organisaties waar medewerkers zelf de app downloaden.
Handige flowchart - voor elke situatie een oplossing
Om alle medewerkers zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen hebben we deze handige "flowchart" gemaakt, zodat u snel tot een oplossing van het activeren van uw sleutel kunt komen, ondanks de foutmelding. In de flowchart vindt u oranje actieknoppen die direct naar de juiste instructie wijzen. En mocht u er niet uitkomen, neem gewoon contact op met de contactpersoon van uw organisatie of direct met Telelock.