Foutmelding bij activeren digitale sleutel: "Ongeschikt apparaat" of "Oeps scherm"
Foutmelding bij activeren digitale sleutel: "Ongeschikt apparaat" of "Oeps scherm"
Situatie: Activeren van digitale sleutel lukt niet vanwege foutmelding dat het apparaat of de App ongeschikt is (Oeps! scherm).
Oorzaak: De link moet geopend worden door de Telelock "Toegang" App, maar door de instellingen van de smartphone wordt de link geopend met de internet browser.
Oplossing 1: U kunt de link met de code uit de email ook “knippen” uit de email en in de App “plakken”. Zie ook instructies op deze website.
Oplossing 2: Als u vanwege smartphone beleid van uw organisatie niet bevoegd bent oplossing 1 uit te voeren, neem dan contact op met de servicedesk voor telefonie of ICT van uw organisatie.
Eerste hulp bij alle foutmeldingen tijdens activeren digitale sleutel
Ondersteuning voor zorgmedewerkers
Bij activeren van digitale sleutels hebben we te maken met verschillende situaties. Met vaste medewerkers en flexmedewerkers. Met eerste gebruik van Telelock of activeren van een sleutel bij het krijgen van een nieuwe telefoon. Met organisaties waar de app centraal ter beschikking wordt gesteld en organisaties waar medewerkers zelf de app downloaden.
Handige flowchart - voor elke situatie een oplossing
Om alle medewerkers zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen hebben we deze handige "flowchart" gemaakt, zodat u snel tot een oplossing van het activeren van uw sleutel kunt komen, ondanks de foutmelding. In de flowchart vindt u oranje actieknoppen die direct naar de juiste instructie wijzen. En mocht u er niet uitkomen, neem gewoon contact op met de contactpersoon van uw organisatie of direct met Telelock.