Foutmeldingen bij activeren digitale sleutel (startpagina zorgmedewerkers)
Foutmeldingen bij activeren digitale sleutel (startpagina zorgmedewerkers)
Op deze pagina geven we u oplossingen wanneer u tegen problemen met activeren van uw digitale sleutel aanloopt. De foutmeldingen zijn oplossingen zijn afhankelijk van uw situatie en de werkwijze in uw organisatie. Bij een eerste activatie registreert u zich ook bij Telelock. Bij een tweede activatie, bijvoorbeeld bij een nieuwe telefoon, gebruikt u de inloggegevens die u eerder heeft gebruikt.
Hieronder vindt u de links naar de meest voorkomende oplossingen.
- Foutmelding: "Login failed"
- Foutmelding: "Ongeschikt apparaat", "Ongeschikte App" of "Oeps scherm"
- Foutmelding:"referentiecode is al in gebruik" of "referentiecode is onbekend"
Via de oranje knop kunt u de handige flowchart raadplegen om er snel achter te komen wat het probleem en snelle oplossing is. In de flowchart vindt u directe links naar de pagina met instructies.