Snelle oplossing voor OEPS scherm bij installatie (mantelzorger)
OEPS foutmelding bij activeren digitale sleutel
De Oeps! foutmelding op het scherm van uw smartphone onstaat tijdens het activeren van de digitale sleutel. (Alleen Android)
Om uw app te installeren en uw sleutelcode te activeren in de app moet u mail kunnen ontvangen op uw smartphone. Het activeren van uw sleutelcode kan alleen op uw smartphone.
Het kan zijn dat u tijdens de activatie van de sleutelcode iets verkeerd is gegaan waardoor u de sleutelcode niet meer vanuit de mail kunt activeren in de app.
Zodra u klikt op de ontvangen digitale sleutel in de mail komt er een menu OPENEN MET tevoorschijn op uw scherm.
U kunt dan kiezen uit "Toegang" of een andere link (afhankelijk van het merk smartphone) om een internet browser op uw smartphone te openen. Kies te allen tijde de app "Toegang".
Opmerking: Ziet u "Toegang" niet breek dan dit activatieproces af en installeer eerst de app.
De OEPS! scherm foutmelding
Bij verschijnen van het Oeps! scherm werkt de automatische koppeling van uw digitale sleutel niet vanwege een verkeerde koppeling met de digitale sleutel. Het is zelfs mogelijk als dit opnieuw probeert u geen keuze meer krijgt om de digitale sleutel te koppelen met de "Toegang" app en meteen doorgaat naar het Oeps! scherm.
U kunt dan uw digitale sleutel niet installeren in de app met de link uit de email.
Handmatig kopiëren van de activatiecode
De snelste oplossing voor het activeren van uw sleutel bij het verschijnen van het OEPS scherm is het handmatig kopiëren van de acitvatiecode.
- Open opnieuw de e-mail met de activatiecode.
- Kopieer de activatiecode uit de email
Handmatig de code plakken in uw toegang App
Open de "Toegang" App
Open het menu met de drie liggende streepjes links boven
Kies "Voeg sleutels toe"
Handmatig activatiecode toevoegen
In het menu dat u nu ziet kunt u de activatiecode uit de e-mail handmatig plakken.
Bevestig met OK