Service ticket systeem voor zorgorganisaties

Service ticket systeem

Voor zorgmedewerkers en beheerders die werken met Telelock kunt u via ons Service ticket systeem direct een ondersteuningsvraag stellen of een verzoek indienen.

Consumenten met een ondersteuningsvraag verzoeken we om ons contactformulier in te vullen. 

Ook organisaties die interesse hebben in Telelock of beheerders die met Telelock te maken krijgen verwijzen we graag naar het algemene contactformulier. Onze klantadviseurs nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Direct een oplossing met web care self service

Op deze website vindt u een groot aantal handleidingen en instructies voor het oplossen van veel voorkomende situaties. 

Handleidingen en instructies veel voorkomende situaties

Foutmelding bij installatie (OEPS Scherm)

Nieuw wachtwoord aanvragen

Beheer van digitale sleutels

Demonstratiefilmpjes

Veel gestelde vragen

 

24/7 Servicenummer voor medewerkers

Voor acute situaties adviseren we u ons 24/7 servicenummer te bellen. 

Tel: 085 017 0202

support person

Service ticket indienen (alleen voor zorgprofessionals)

Door het insturen van dit formulier kunt u als gebruiker of beheerder direct een verzoek indienen. Zo kan Telelock uw verzoeken zo goed mogelijk afhandelen. Voor particuliere gebruikers verwijzen we naar de aanvraagformulieren op de servicepagina (ondersteuning). Aanvragen van particulieren met dit formulier worden niet in behandeling genomen.

.

Gegevens aanvrager

Geef a.u.b. uw eigen contactgegevens op

Wilt u een bijlage meestuen?